Kleurplaat/tekening

Dominee Gardenier riep op zondag 29 maart alle kinderen van de kerk op een verhaal te schrijven, een tekening te maken of een kleurplaat in te kleuren en deze naar de kerk op te sturen.

De dominee besteedde twee weken later hier weer aandacht aan. En voor de kinderen had hij iets lekkers meegebracht. Via de leiding van de kindernevendienst komt het bij de inzenders terecht. En ook de kinderen die er niet aan waren toegekomen iets op te sturen, ontvangen iets lekkers van de dominee.

Timmie

hallo mijn hondje heet Timmie hij is 4 jaar oud en wordt dit jaar 5. We spelen met hem en we aaien hem. We laten hem uit en hij eet hondenbrokken. Het ras is een Maltezer. Zijn gewoontes zijn: hard blaffen als er iemand is, bij het alarm gaat hij janken, hij pakt eten af van ons kleine zusje van 1.

Hij is een gekke hond maar Timmie geeft wel aan wanneer hij iets niet leuk vindt. Dat doet hij door te grommen. Hij is bang voor de vaatwasser. Hij is nog heel jong en speels.

Verder is hij heel braaf.